ترنم تنهایی

پربیننده ترین مطالب
۰۷
ارديبهشت ۹۳

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷
ترنم تنهایی

محمود دولت آبادی

نظرات  (۸)

خدایا مرا به خاطر گناهانی که در طول روز
با هزاران قدرت عقل توجیهشان می‌کنم ببخش
سلام و خدا قوت
عالی بود

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنونم
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۲۴ منتظر بی قرار
سلام مجدد
شما هم با افتخار لینک شدین

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون لطف کردین.
از همراهى‌ و رفاقت‌ با آدم‌ شرور و بدجنس‌ بپرهیز ، زیرا که‌ او مانند شمشیر برهنه‌ است‌ که‌ ظ‌اهرش‌ نیکو و اثرش‌ زشت‌ است‌.

( مسند الامام‌ الجواد ، ص‌ 243)
-----------------------------------------
سلام.میلاد با سعادت امام جواد(علیه السلام) مبارکباد.

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
با من بمان در لحضه های مستی,بامن بمان درثانیه های غم بامن در باغچه ارزوها قدم بزن .بامن بمان ای مهربان خدای من
-------------------------------
سلام دوست خوبم.
با یه مطلب جدید به روزم و منتظر حضور شما.

پاسخ:
پاسخ:
سلام چشم خدمت میرسم.
سلام
وبتون زیباست
ممنون اط حضورتون و لطفتون
در صورت تمایل به تبادل لینک خبر بدید
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
خواهس میکنم.
لینک هم شدید.
با خبر
واقعا جای تو اینجا نبود سید عزیز...
بروزم تشریف بیارید.
سلاموبلاگت واقعا مطالب و حتی عکسای خوب و قشنگی دارهولی اون طوری که من دیدموب شما لوگو نداره.برای بالا بردن بازدید وبلاگو همچنین تعداد کامنتهاتوننیاز به یه بنر داریدمن...توی وبم برای شما درزمان کمتراز یک ساعت بنر آماده میکنمتعدادی از نمونه هاشم هست میتونید ببینید.مبلغشم تا اونجایی که خودم میدونم از تمام جاها پایین ترهاصن میدونی گاهی هم مجانیه

خب دوس دارم یه سر بهم بزنی...موفق باشی

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی