ترنم تنهایی

پربیننده ترین مطالب
۳۰
آبان ۹۳
یه سری از دوستان بنده رو به چالش ده کتاب دعوت کردندکه از لطفشون ممنونم

منم نام چند تا از کتابهایی که خوندم وبنظرم خوب بودند رو براتون میذارم.

1- کردستان ،دکتر مصطفی چمران

2-دختر شینا،بهناز ضرابی زاده

3-ابن مشغله، نادر ابراهیمی

4 -سهم من از چشمان او، خاطرات حمید حسام

5-آفتاب در حجاب ،سید مهدی شجاعی

6- من زنده ام ،معصومه آباد

7- بر جاده های آبی سرخ، نادر ابراهیمی

8- استاد عشق ،پرفسور حسابی

9-ضد ،فاضل نظری

10-نظم، حاج آقا مرتضی تهرانی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۳۰
ترنم تنهایی

نظرات  (۱۵)

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۹:۴۵ سوره کوثر (کریمانه)
سلام
چه عجب خانم ترنم.

1 و 2 و 5 و 6 و 9 رو خوندم. ممنون از سبد کتاب تون بعد از مدتها.

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار
عجب به جمالتون
خواهش میکنم.
امیدوارم همیشه موفق باشید... التماس دعا ( منتظر نظراتتان در وبلاگم هستم) یا علی مدد

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنونم محتاجیم
چشم حتما سر میزنم
۰۲ آذر ۹۳ ، ۰۹:۵۲ بی نشـــــــــان
سلام فردا اول ماه قمری روز دوشنبه آغاز ختم سورۀ واقعه...
سر بزنید و از ختم استفاده بفرمایید.
التماس دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
چشم حتما سر میزنم
محتاجیم
۰۷ آذر ۹۳ ، ۰۸:۴۰ بی نشـــــــــان
پیامبر(ص) قسم یاد کرد اگر پیروان ما طالب حاجتی باشند به واسطه خواندن حدیث کسا در اولین جمعه ماه صفر خداوند آنرا برآورده می کند.
التماس دعاَ
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۹ فاطمیه جلفا
کتابای جالبیه
وبتون هم جالبه

پاسخ:
پاسخ:
ممنوم
لطف دارید
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۰:۱۰ بی نشـــــــــان
کربلا بی ویزا شد و من هنوز کربلایی نشدم! دیدی گیر کار پاسپورت و ویزا نیست!
این دل "لامصب" بی حسین چه بر سر خود آورده است که راهش نمی دهند، خدا می داند...

پاسخ:
پاسخ:
انشا الله که خیلی زود قسمت تون بشه
سلاااااااام
ممنون از معرفی کتاب های زیباتون

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
ممنون بابت نظرتون
۲۵ آذر ۹۳ ، ۰۵:۴۹ بی نشـــــــــان
گر ز هجر تو کمر راست کنم بار دگر
غیر بار غم عشقت نکشم بار دگر
پیرو قافله عشقم و در جذبه شوق
نیست این قافله را قافله سالار دگر

یا حسین(ع)
سلام
عجب کتابی خوبی!
ممنون که دعوتم رو پذیرفتید.
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنونم .خواهش میکنم
من کتاب " من زنده ام" رو خریدم.واقعا کتاب عالی هستش...از خوندنش لذت میبرم و به خاطر این کتاب شبا از خوابمم میزنم
وبلاگ خوبی دارید ممنون میشم به وب منم سر بزنید و نظرتون رو بگید

پاسخ:
پاسخ:
سلام
موافقم کتاب خیلی خوبی هستش
چشم سر میزنم
ادرس وبلاگمabd042.blogfa.com
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۶ علمدار گراف
سلام
وب جالبی دارید اگر تمایل به تبادل لینک یا تبادل لوگو دارید بنده را با نام*علمدار گراف*به آدرس*www.alamdargraph.blogfa.com*لینک نمایید و در صورت تمایل لوگوی بنده را قرار دهید سپس به بنده اطلاع دهید تا شما را با عنوان دلخواه با افتخار لینک کنم.
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنونم
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۳۶ خادم الزهرا
سلام
ممنون از حضور گرمتون
شما هم با افتخار لینک شدی
پاسخ:

سلام خواهش میکنم

ممنون از لطفتون

دختر شینا رو خوندم و عاشقشم
ضد هم خوندم ولی فک نکنم کامل 
خیلی ممنون بابت معرفی این کتب
در پناه حق
پاسخ:
بله دختر شینا خیلی قشنگه
خواهش میکنم
آفتاب در حجاب آدمو دیوونه می کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی