ترنم تنهایی

پربیننده ترین مطالب
۰۳
بهمن ۹۳
همین الان

دلم یک رنگی تو را می خواهد ...
دارم تمام می شوم
در بازی دو روزه ی دنیا ....
من ...
کجای جغرافیای مکانی تو جا گرفتم
شلمچه ؟؟؟


بدجوری دلم هوای غروب شلمچه کرده ......




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۳
ترنم تنهایی

نظرات  (۲۱)

۰۳ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۵ سید مرتضی میر
سلام.حضورتون در بیان و رهایی از دست بلاگفا رو بهتون تبریک عرض می کنم.
من تا حالا شلمچه نرفتم دعا کنید روزی م بشه.
یا حق
پاسخ:

سلام ممنونم.

ولی متاسفانه به دوستان بلاگفایی نمیتونم بگم که آدرسم تغییر کرده :(

ان شاالله که خیلی زود قسمتتون بشه

سلام....خوبین؟؟؟ممنون که بهم خبر دادین.ان شا...موفق باشین.
من شلمچه رو متاسفانه ندیدم ولی وصفش رو شنیدم...جوان های زیادی براش جنگیدن
پاسخ:

سلام خیلی ممنونم

خواهش میکتم لطف کردین سر زدین

امیدوارم خیلی زود قسمت تون بشه

۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۹ خادم رسانه
با سلام قدم سر چشم ما بگذاریدوبازدید بفرمایید.
ryazahra.blog.ir
پاسخ:
سلام چشم خدمت میرسم
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۰۳:۳۳ خادم رسانه
سلام ممنون از حضورتون.
شما لینک شدین.
پاسخ:

سلام خواهش میکنم

لطف کردین

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۸ مهدی شریفی
 با سلام
از نو به روزم
لطفآ با نظرتون خوشحال نمایید
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۵ خادم رسانه
با سلام 
به روزیم
ryazahra.biog.ir
سلام خواهر خوبم 

خوشحالم که دوباره می نویسید. التماس دعا
یازهرا س
پاسخ:

سلام بزرگوار خیلی ممنونم

افتخار دادین به وب سر زدین

۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۷ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
هوایی شلمچه ام...
پاسخ:
من هم بدجور
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۹ مهدی شریفی
سلام و عرض ادب و درود
عارضم خدمت با سعادت  همراه مجازی خویش که با ولنتاین ایرانی به روزم
منتظر حضور شما هستم
پاسخ:

سلام

چشم خدمت میرسم

۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۱ کمی بودن ...
منم:(
سلام خوشحال میشم به وب من سر بزنید و نقدم کنید.

heyatee.blog.ir

اگر با تبادل لینک موافق بودید تو وبم نظر بذارید.
پاسخ:
سلام چشم سر میزنم
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۷ مهدی شریفی
چند خطی نوشتم صبح
و عشا گذاشتمش رو میم شین
وقت داشتید مسرورم کنید
البته خیلی دوست دارم نقد بشنوم
نور در خانه ی ابری
پاسخ:
چشم حتما سر میزنم
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۲ مهدی شریفی
کمی گریه نوشتم
تشریف بیارید خوشحال می شم اشک بریزید
پاسخ:
به روی چشم
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۷ علیرضا غفاری
هر سال میروم و
باز هر سال بیشتر وابسته میشم
یعنی میشه عید مثل هر سال اونجا باشم؟
شهدا مرا می طلبند؟
دعا کنید که بطلبند
پاسخ:

  واقعا آدم هر چی میره شوقش برا دفعه بعد بیشتر میشه

ان شا ءالله که امسال هم قسمتتون بشه

چشم    

سلام
این چند روز خیلی دوست داشتم مطلبم گره بخورد به گیسوان سپید رقیه خاتون
و امروز خورد
الحمدلله
دعوتید
با اشک از خودتون پذیرایی کنید
سلام
متأسفانه خبر شهادت نوشتم
و بیچاره دلم
سیرِ هشت و هشت دقیقه م با عمرِ مادر داره تموم می شه
دو سه تا مطلب از هشت و هشت دقیقه مونده و بعدش سیر جدیدم آغاز می شه ان شاء الله
التماس دعا
دعا کنید دستم به آسمان برسد
اما میون این همه
شلمچه بیشتر از همه
گرفته بوی فاطمه
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۶ هانی زعفرانی
سلام .
این مطلب
هدیه من به شمایی که دلتون بد جوری هوای شلمچه رو کرده ...

http://nastaeen.blog.ir/1394/01/25/%D9%85%D8%B9%D8%AC%D8%B2%D9%87-%D8%AE%D8%A7%DA%A9
پاسخ:

سلام

لطف کردین. خیلی زیبا بود.

واقعا که شلمچه بهشت

دلم کربلا میخواد :(
پاسخ:

 افتخار دادین عزیز.......

ان شاالله خیلی زود قسمتتون بشه

۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۳:۰۱ عــ ـاکـ ـف ...
شلمچه...
و....
بغض....
همین!
سلام
من فقط یه دفعه رفتم
عالی بود،دلمان خواست
پاسخ:
سلام ان شاالله که دوباره قسمتتون بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی