ترنم تنهایی

پربیننده ترین مطالب
۲۵
ارديبهشت ۹۳

 

عشق هدف حیات و محرک زندگی من است.
و زیباتر از عشق چیزی ندیدم و بالاتر از عشق چیزی نخواسته ام.
عشق است که روح مرا به تموج وا می دارد.
قلب مرا به جوش می آورد.استعداد های نهفته مرا رو می کند.
مرا از خودخواهی و خودبینی می راند.
دنیای دیگری را حس می کنم.در عالم وجود محو می شوم.
احساس لطیف و قلبی حساس و دیده ای زیبابین پیدا می کنم.
نسیم ملایم یک سحر،موج دریا، غروب آفتاب همه احساس و روح مرا می ربایند و از این عالم به دنیایی دیگر می برند...
این ها همه و همه از تجلیات عشق است...
به خاطر عشق است که فداکاری می کنم.
به خاطر عشق است که به دنیا بی اعتنایی می کنم و ابعاد دیگری را می یابم. به خاطر عشق است که دنیا را زیبا می بینم و زیبایی را می پرستم. به خاطر عشق است که خدا را حس می کنم و او را می پرستم و حیات و هستی خود را تقدیمش می کنم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۵

نظرات  (۶۰)

۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۲۹ معبرسایبری پسر زواره ای
ملجا اهل حرم تا ظهر اگر عباس بود
شب نگهبان در کنار نهرعلقمه زینب است
مدعی دیگر مزن بیهوده لاف عاشقی
ای حسین تنها یک عاشق دارد آن هم زینب است
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۳۵ عاشق کوهستان
به به ... روحشون شاد

عاشق شهید چمران بوده و هستم ... مردی بزرگ و والامقام بود

ممنون از این پست زیباتون که خاطرات خوب و شیرینی برام
تداعی شد در این شب جمعه ... خدا خیرتون بده دوست عزیزم

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم
دلتنــگـم . . .


دلتنـــــگ کسی کـــــه


گردش روزگــــارش به من که رسیــــد از


حرکـت ایستـاد . . .


دلتنگ کسی که دلتنگی هایم را ندید. . .


... دلتنگ خودم. . .


خودی که مدتهــــ ــــ ــاست گم کـر د ه ام .
مــی خوامـش چیـکـار...؟!؟
وقتـی واسـه خوبـــ بـودن با مـن...
کلــی شرط و شـروط و امـا و اگـر می ذاره....؟!؟
واقعــا" مـی خوامـش چیـکــار....؟؟؟
سلاااااااااااااااام
خدا رحمت کند مردان بزرگ همچون چمران را.چه نیکو گفته که بخاطر عشق است که جهان را زیبا میبینیمو خدا حس می کنیم.چون خدا زیباست و زیبایی و عشق را دوس دارد
ممنون از انتخاب عالی و زیباتون

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم
"دوست داشتن را هر کس بفهمد خدا را به آسانی از استشمام بوی گل می فهمد،
اما اگرکسی فقط فهمیدن عقلی را می فهمد، خدا برایش مجهولی است دست نایافتنی" دکتر علی شریعتی
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۵۳ منتظر بی قرار
سلام...
زیبا بود...
رحلت شهادت گونه ی حضرت زینب س رو بهتون تسلیت میگم
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
ممنون محتاجیم.
سلام
خدا بود و دیگر هیج نبود!!!
کتاب فوق العاده ایست
مطلب خیلی خوبی هم بود
ممنون
یاعلی

پاسخ:
پاسخ: سلام
خواهش میکنم
سلام
کاش می تونستیم مثل چمران به خدا برسیم
ممنون.زیبا بود
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم.
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۵۳ سیده حدیث میرفیضی
سلام.با احترام دعوتید به وبلاگ نو پایم.درد و دل های یک روسری

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
گوشه ای می گریستم
عابری گفت:
حالتان خوب است ؟
گفتم: خوبم!
تنها تکه ای تنهایی
توی چشمم رفته است...
آپم بیا
سلاااااام
هیچگاه از کسی که به شما اهمیت می‌دهد و دلتنگتان می‌شود غفلت نکنید. شاید روزی از خواب بیدار شوید و بفهمید هنگامی‌ که به‌ دنبال ستارگان بودید، ماه را از دست داده‌اید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
زیبا بود! باز هم به حاتمی کیا که لا اقل یه فیلم از این شخصیت استثنایی تاریخ انقلاب اسلامی تولید کرد.
خدایش رحمت کند.
موفق باشید.

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
سلام.نیایش و مطلب خیلی زیبایی بود.خدا رحمت کنه شهید چمران رو.مرد بزرگی بود.
ممنون از دعوتت

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
سلام و عرض ادب خداقوت
خدایش شهیدچمران کی بود؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
سلام و عرض ادب خداقوت
خدایش شهیدچمران کی بود؟
خدای مهربانم

کاش، به همان اندازه ای که از حرف مردم میترسیم

از گناه در محضرِ تو می ترسیدیم ...

که اگر اینگونه بود دنیای ما دنیای دیگری بود

و آخرت ما آخرت دیگری ...
--------------------------------
سلام.منتظر حضور گرمتون هستم.

پاسخ:
پاسخ: سلام چشم خدمت میرسم.
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۱۶ ❤ایران،همیشه خاک من❤
وصیت نامه اش هم جالب و خواندنیه...
چمران و ما ادراک ما چمران...
سلام
واقعا کتاب دلنشینی هست!
ممنون از حسن انتخابتون
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
دقیقا همینطوره
خواهش میکنم
چ مثل چمران . عارفی در لباس رزم و جنگ و علم و ریاست و وزارت و همسر و در نهایت شهادت
گاهی نه گریه آرامت میکند و نه خنده

نه فریاد آرامت میکند و نه سکوت

آنجاست که با چشمانی خیس

رو به آسمان میکنی و میگویی

خدایا تنها تو را دارم

تنهایم مگذار
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$_____________________________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$______$$$$$_______$$$$$______$$
$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$$___________$$
$$____________$$$$$____________$$
$$_____________$$$_____________$$
$$______________$______________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$
$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
یـــــــــا صـــــــــاحــــــــــب الــــــــــــزمـــــــــان
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
یـــــــــا فـــــــــــاطـــــــــمة الــــــــــــزهـــــــــرا
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
ممنونم از حضورتون وبتون عالیه بـروز کردین
خبـــــــــــــــــــــــــــــــــــر بدیــــــــــــــــــــــــــن

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم
چشم.
█♥█ گـاهی بایـَد بی رَحمــ بْـود
█♥█
█♥█ نـَهـ با دوسْتـــ
█♥█
█♥█ نـَهـ با دُشمـَــن
█♥█
█♥█ بـَلکـِهـ با خودَتــ
█♥█
█♥█ وَ چـِهـ بـُزرگـَتــّ میکـُنـَد
█♥█
█♥█ آنــ سیلیــ کـِه خـودَتــْ می خوابـانیـــْ تویــ صورَتـَتــ....
لینکی عسیسیم منو هم با عنوان وبم لینک کن
برادر با برادر دست می‌داد
برای بار آخر دست می‌داد
چه احساس قشنگی ظهر آن روز
به عباس دلاور دست می‌داد
آپم بیا

پاسخ:
پاسخ: چشم خدمت میرسم.
سلام.حتما در خدمت هستم.
هر کمکی از دستم بر بیاد انجام میدم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام خیلی ممنون
لطف می کنید.
شهید چمران کسی بود که هم در درس اول بود و هم در دین و هم در کارهای نظامی
سلام ممنون از دعوتتون

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم.
واقعا نیایش های استاد چمران محشره ...
سلاااااام
وقتی زندگی صد دلیل برای گریه کردن به شما نشان میدهد ،شما هزار دلیل برای خندیدن به آن نشان دهید. چارلی چاپلین

پاسخ:
پاسخ:
سلام
بسیار زیبا و عالی بود
ممنون

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم
چند روز بعد عملیات
یک نفر رو دیدم که کاغذ و خودکار دستش گرفته بود ،
هر جا می رفت همراه خودش می برد ،
از یکی پرسیدم : این بچه چشه ؟
گفت : آرپیجی زن بوده ،
توی عملیات آنقدر آرپی جی زده که دیگه نمی شنوه ،
باید براش بنویسی تا بفهمه ...!
گوشهایت را دادی تا ما چشم و گوشمان باز شود ،
چشم و گوشمان که باز نشد هیچ ..... بماند !
ممنون از حضورتون بسیار زیبا بود

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم
شهید چمران:

در دنیا آدم هایی هستند که به ظاهر زنده اند،نفس می کشند،راه می روند،

حرف می زنند،زندگی می کنند اما در حقیقت اسیر دنیا، برده ئ زندگی

وذلیل حوادث هستند.

اینان برای آنکه نمیرند،آنقدر خود را کوچک می کنند که گویا مرده اند

اما انسانهای آزاده ممکن است کوتاه زندگی کنند ولی تا آنجا که زنده هستند

براستی زندگی می کنند

وبا اختیار خود نفس می کشند،محکوم اراده ئ دیگری نیستندو دیگران

تسلیم اوهستند.
عشق

نام من عشق است می شناسیدم؟

زخمی ام زخمی سراپا می شناسیدم؟

با شماطی کرده ام راه درازی را

خسته ام خسته می شناسیدم؟

این زمان گرچه ابری پوشانیده است رویم

من همان خورشیدتابانم می شناسیدم؟

این چنین بیگانه ازمن رومگردانید

درکف فرهادتیشه من نهادم من

من شکستم بیستون رامن

من همان مهربان سالهای دورم

رفته ام از یادتان آ یا می شناسیدم؟

نام من عشق است می شناسیدم؟
تا تو بودی خیمه ها آرام بود
دشمنم در کربلا نا کام بود
تا تو بودی من پناهی داشتم
با وجود تو سپاهی داشتم
تا تو بودی خیمه ها پاینده بود
اصغر شش ماهه من زنده بود
تا توبودی خیمه ها غارت نشد
بعد تو کس حافظ یارت نشد
تا تو بودی چه ره ها نیلی نبود
دستها آماده سیلی نبود
تا تو بودی دست زینب باز بود
بودنت بهر حرم اعجاز بود
تا که مشکت پاره و بی آب
دشمن بر کینه ات شاداب شد
آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه نا پیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست ...فروغ فرخزاد
ابن عباس پسر عموی رسول خدا (ص) گفته است:

سلمان فارسی را پس از مرگش به خواب دیدم که لباس بسیار زیبایی به تن و تاجی از یاقوت به سر داشت.

از او پرسیدم :آیا تو غلام پیامبر(ص) هستی؟

گفت :آری!

گفتم: ای سلمان آیا این مقام و منزلت شایسته ای است که خدا به تو عنایت کرده است؟

پاسخ داد : آری

گفتم :پس از ایمان به خدا و رسول خدا در بهشت چه چیزی برتر و بهتر است؟

گفت:پس از ایمان به خدا و رسول او ,چیزی در بهشت برتر از دوست داشتن علی(ع) و پیروی از او نیست.

الکلام یجر الکلام,ج2,ص111
تا خدا بنده نواز است
به خلقم چه نیاز
می کشم ناز یکی
تا به همه نازکنم
--------------------
سلام.با یه مطلب جدید منتظر حضور گرمتون هستم.

پاسخ:
پاسخ: سلام چشم.
حسین سلطان عشق،
عباس ساقی عشق،
زینب شاهد عشق و سجاد راوی عشق.
کاروان عشق در راه است
و خود "عشق" نیمه شعبان خواهد آمد...
اعیاد شعبانیه مبارک

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۲ مظهرزیبایی
سلام بزرگوار ...
خـــــــــــــــــــــــدا قــــــــــــــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــــــــــ
با دسنوشته ای دیگر بروزم ...
منتظر انتقادات و پیشنهادات شما در این باره هستم ...
التماس دعا ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
خدمت میرسم.
سلام.ممنون از لطفتون و سپاس فراوان از حضور پر رونقتون

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم.
سلام
من هم این روزهای بزرگ رو بهتون تبریک عرض می کنم.ممنون ازحضورتون و لطفتون.راستی کلیدر به کجا رسید ؟جلد چندمید؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم
خواهش میکنم .رسیدم به جلد دوم
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۰۴:۳۱ در مسلخ عشق
سلام واقعا عارفانه هاشون زیبا و پر معنا هستند.
این جمله :
به خاطر عشق است که دنیا را زیبا می بینم و زیبایی را می پرستم

یاد جمله حضرت زینب می اندازد که می فرمایند«ما رأیت الا جمیلا»
دعوتید به دومین مطلب از امام عاشقی با عنوان «یک جوراب کهنه»

پاسخ:
پاسخ:
سلام
چشم خدمت میرسم.
سلام ..
یادش گرامی ..

پاسخ:
پاسخ:
سلام
سال بعد از عملیات " والفجر مقدماتی "، از دل خاک فکه، پیکر شهیدی رو پیدا کردند که اعداد و حروف نقش بسته بر پلاکش زنگ زده بود ...
ولی تو جیب لباس خاکیش برگه ای بود کوچک، که نوشته هاش رو با کمی دقت می شد خوند:

بسمه تعالی

جنگ بالا گرفته است.
مجالی برای هیچ وصیتی نیست…

تا هنوز چند قطره خونی در بدن دارم، حدیثی از امام پنجم می نویسم:

به تو خیانت می کنند، تو مکن.
تو را تکذیب می کنند، آرام باش.
تو را می ستایند، فریب مخور.
تو را نکوهش می کنند، شکوه مکن.
مردم شهر از تو بد می گویند، اندوهگین مشو.
همه مردم تو را نیک می خوانند، مسرور مباش …
آنگاه از ما خواهی بود …

دیگر نایی در بدن ندارم؛
خداحافظ دنیا ...
سروران مردم در دنیا، سخاوتمندان و در آخرت، پرهیزگاران

هستند.

امام سجاد (َع)

اعیاد شعبانیه مبارک.
گناه میکنم
توبه میکنم-
توبه میشکنم-
گناه میکنم-
توبه ...
خدایا
از این رفت و برگشت ها خسته ام
کمک کن همیشه فقط بیایم
به سمت تو بیایم
اهدنا الصراط المستقیم
بیایید عهد ببندیم که مثل باران باشیم!
آسمانی شویم اما درد زمینی ها را فراموش نکنیم
حُسن باران این است
که زمینی ست، ولی
آسمانی شده است
و به امداد زمین می آید...
امام جواد علیه السلام :
إعلَم أنَّکَ لَن تَخلُوَ مِن عَینِ اللّه‏ِ فَانظُر کَیفَ تَکونُ؛

بدان که از دیده خدا پنهان نیستى، پس بنگر که چگونه‏ اى.

گزیده تحف العقول، ح252


سلام.آپم
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۳ مظهرزیبایی
سلام علیکم .... خدا قوت ...
امشب جز برای فرج امام عصر و طلب استغفار دعایی نکنیم ...
برای دریافت نشریه نیمه شعبان به لینک زیر مراجعه فرمایید.
k-avini.blogfa.com
انتقادات و پیشنهادات خود را به ما اعلام نمایید ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
مهدی نظری به ما عنایت کن
مارا به صراط خود هدایت کن
مهدی! اگر از منتظرانت بودیم
چون دیده ی نرگس نگرانت بودیم
با این همه روسیاهی و سنگدلی
ای کاش که از همسفرانت بودیم
میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت، امام عصر و الزمان مباااااااارک.
کی می‌شود که پای به چشم بشر نهی؟
عمامه ی رسول خدا را به سر نهی

بر قلب دشمنان ولایت شرر نهی
تا یک نظر به جانب اهل نظر نهی

رخ بر تمام منتظرانت دهی نشان
عجل علی ظهورک یا صاحب‌الزمان
---
ای زخم پیکر شهدا بی‌قرار تو
چشم علی به دست تو و ذوالفقار تو

فریاد انتقام شهیدان شعار تو
لبخند می‌زند عموی شیرخوار تو

کای دست انتقام خداوند لامکان!
عجل علی ظهورک یا صاحب‌الزمان
---
دست حقّی و کاتب لوح و قلم تویی
بهر ظهور، بین امامان علم تویی

بگشای رخ که هادی کل امم تویی
مولا! بیا! بیا! که امام حرم تویی

گوید بلال بر تو به بام حرم اذان
عجل علی ظهورک یا صاحب‌الزمان
---
ای دست اولیای الهی به دامنت
جوشن کبیر در صف پیکار جوشنت

پیراهن حسین، برازنده ی تنت
«میثم» تمام چشم شده بهر دیدنت

چشمش بود به راه تو، اشکش به رخ روان
عجل علی ظهورک یا صاحب‌الزمان
سلام
من قبلا فکر می کردم شما رو لینک کردم ولی حالا دیدم نه.شرمنده .فقط اومدم بگم با افتخار لینک شدید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم.
لطف کردید.
می خواهم امشب تا خود فردا بگریم
دور از نگاه دیگران تنها بگریم

بر حال و روز این دل همرنگ مرداب
این دل که دور افتاده از دریا بگریم

چون نی به سوگ این منِ مرده بنالم
چون شمع ، قدری مردن خود را بگریم

جاری شو ای آه از دل من تا بنالم
بشکن دگر ای بغض سنگین تا بگریم

می خواهم امشب تا سحر بیدار باشم
بیدار باشم تا سحر ، امّا بگریم . . .
---------------------------------
سلام.به روزم و منتظر حضور گرمتون هستم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام چشم.
من دو شَهبال سپیدم را روی دریای صفا سُـر دادم

لای هر قطره آب، هم تَلَأتو دیدم، هم تو را فهمـیدم

بـال من بـا تـَپِـش هــر خَـمِش پـُر تَنِـشی بـالا رفـت

من مَلَک را دیدم، با خلق خندیدم، تا سحر رقصیدم

ساده می گویم

هر که را دیدم

با خدا دیدم...

«مسافر»
سلام.ممنون که سر زدین.
از توجه و نظرتون هم یه دنیا سپاس.

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم.
قابل شمارو نداشت.
سلام...آپم خوشحال میشم سر بزنید.....
۱۲ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۹ مظهرزیبایی
سلام و خدا قوت ...
اگر از گناه مطهری، رجایی هست که بهشتی باشی!
اگر باهنر شهادت آشنایی، مفتح درهای بهشت می گردی!
و اگر با همت تقوا پیشه کنی، صیاد دل ها و مرد دوران خواهی شد!
التماس دعای فرج
می ها چشیده ام من و این آخر سری
کارم کشیده است به آن جام آخری
با یاد این نگار جوان، ساقیا ! فقط
مستم کن امشب از می انگور عسکری

اللهم عجـــل لولیــــــک الفـــــــــرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی