ترنم تنهایی

پربیننده ترین مطالب
۰۶
تیر ۹۳

 

ما آفریده شده ایم تا برای رسیدن به آرزوهایمان تلاش کنیم.

 

لینک دانلود

 

حجم:277کلیو بایت

 

امیدوارم این پاور پوینت زیبا رو ببینید ولذت ببرید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۶
ترنم تنهایی

نظرات  (۲۱)

۰۶ تیر ۹۳ ، ۰۶:۳۰ من شـــــــــرور
سلام دوست عزیز...
وبلاگ زیبایی داری....
ماشمارو لینک کردیم ....
اگه دوست داشتی,ما لینک کن و بهمون خبر بده...
باتشکر

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
لطف کردید.
سلام
عالی بود عالی.مخصوصا جمله آخرش(بدون ترس زندگی کن .با همه مشکلات مبارزه کن و بدان که می توانی بر همه آنها غلبه کنی)
پاور پوینتش کار خودتون بود؟
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون.نخیر
سلام دوست عزیز
بسیار زیبا و اموزنده بود ممنونم

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم لطف دارید.
۰۷ تیر ۹۳ ، ۰۵:۰۰ عاشق کوهستان
به به ... زنده باشید

ماه مبارک رمضان بر شما مبارکباد

پاسخ:
پاسخ:
ممنونم همچنین.
سلام دوست گلم خوشحال میشم بهم سربزنی منتظره نگاه گرمت هستم
وبلاگ قشنگی داری
باتبادل لینک موافقی خبرم کن

پاسخ:
پاسخ:
سلام چشم خدمت میرسم.
ممنون
ممنونم عزیزم چشمت بی بلا
باتبادل موافق خبرم کن
نظرت درموردآهنگ وبم چیه دوست صمیمیم خونده

پاسخ:
پاسخ:
خوب بود.ولی غمگین
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۴:۴۶ پایگاه سایبری منجی صلح
با سلام خدمت شما دوست عزیز وب زیبایی دارید به ما هم سری بزنید برای تبادل لینک اماده ایم خبر دهید یا علی...

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
چشم.همه سلاح هاتون آماده ست دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روزه هنگام سوال است و دعا
پر زدن با بال همت تا خدا

شهر یکرنگی و بی آلایشی
ماه تقصیر و گنه فرسایشی

عاشقان معشوق خود پیدا کنند
تا سحر در گوش او نجوا کنند

درد خود گویند با درمان خویش
با طبیب و یا انیس جان خویش . . .
+سلام...حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک باد

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون.همچنین.
سلام
ممنون از حضورتون در وبلاگم..
مطلب زیبایی بود.. لذت بردم.

التماس دعا.
tabib271 . blog . ir

پاسخ:
پاسخ: سلام خواهش میکنم.
سلام.خیلی عالی بود.مطلب زیبا و جدیدی بود.
ممنون که قابل دونستید و خبرم کردین.

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
اختیار دارید.ممنون ازاینکه بهم سر زدید.
سلام.حلول ماه مبارک رمضان مبارک.
من رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید.
یا علی.

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون همچنین.
چشم محتاجیم به دعا
یا علی
خورشید پشت ابر نشانی به ما بده
ای ماه، مژده رمضانی به ما بده

مثل نسیم صبح از اینجا گذر کن و
باد صبای مشک فشانی به ما بده

بی کس تر از همیشه رساندیم خویش را
آواره ایم… جا و مکانی به ما بده

از بس که در پی همه غیر از تو بوده ایم
از پا نشسته ایم… توانی به ما بده

از سفره ای که وقت سحر پهن می کنی
مانده غذا و خورده ی نانی به ما بده

با روضه حسین نفس تازه می کنیم
روضه بخوان دوباره و جانی به ما بده
محمد بیابانی

ماه میهمانی خدا مبارک
فقط چند لحظه کنارم بشین...

یه رویای کوتاه تنها همین...!

ته ارزوهای من این شده...ته ارزوهای مارو ببین!!...

فقط چند لحظه کنارم بشین...

فقط چند لحظه به من گوش کن...

هر احساسیرو غیر من تو جهان...واسه چند لحظه فراموش کن...

برای همین چند لحظه یه عمر همه سهمه دنیامو از من بگیر....

فقط این یه رویارو با من بساز..

.همه ارزوهامو از من بگیر...!!

نگاه کن فقط با نگاه کردنت منو تو چه رویایی انداختی...!!

به هرچی ندارم ازت راضیم!

تو این زندگیرو برام ساختی...

به من فرصت همزبونی بده...به من که یه عمره به تو باختم...!

واسه چند لحظه خرابش نکن " بتی" رو که یک عمر ازت ساختم...

فقط چند لحظه "به من فکر کن"....

نگو لحظه چیرو عوض میکنه؟!...
همین چند لحظه "برای یه عمر همه زندگیمو عوض میکنه...!"....
سلام....آپم.....خوشحال میشم تشریف بیارین...

پاسخ:
پاسخ:
سلام چشم.
۱۲ تیر ۹۳ ، ۰۷:۴۵ مجنـــــون خیبـــــــر(تسنیـــــم)
امشب طلب عشق زِدلدار کنیم

شیطان رجیم را سر دار کنیم

امر فرجش اگر مهیا باشد

این ماه کنار یار افطار کنیم(انشاالله)

____________________________

سلام همسنگر

ممنون از اینکه به سنگر حقیرانه ی ما پا گذاشتید

یاران مجنون خیبر بازگشتند.امیدواریم باز هم به ما سر بزنید

اگر مایل به تبادل لینک بودید خبر بدید

التــــــــــــماس دعـــــــــــــــا

یاعلــــــــــــــــی
سلام و تشکر بابت مطلب مفیدتون
در این ماه عزیز ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
چشم یاعلی
انسان تا وقتی فکر میکند نارس است ، به رشد و کمال خود ادامه می‌دهد و به محض آنکه گمان کرد رسیده شده است دچار آفت می‌شود !سلام...نماز و روزه تون قبول

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
۲۵ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۰ طلبه عاشــ♥ـــق
سلام
وبلاگتون قشنگه ..
تبریک ..
موفق باشید ان شالله ..
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون لطف دارید.
یاعلی
سلام
ایام جانگداز شهادت اولین شهید محراب حضرت امام علی بن ابیطالب علیه السلام بر شما و همه محبان آن حضرت تسلیت باد.
در ایام باقیمانده از این ماه عزیز این حقیر رو دعا بفرمایید.
یا علی انت صراط المستقیم
شب قدر است و من قدری ندارم/چه سازم؟توشه قبری ندارم/
اگر امشب به معشوقت رسیدی/خدا را درمیان اشک دیدی/
کمی هم نزد او مارادعا کن/ کمی هم جای ما اوراصدا کن/
بگو یارب فلانی رو سیاه است/دودستش خالی و غرق گناه است/
بگو یارب تویی دریای جوشان/دراین شب رحمتت بر وی بنوشان/
سلااااااااااااااااااااااام
عید بر شما دوست عزیز مباااااااااااااااااارک باشه

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون همچنین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی