ترنم تنهایی

پربیننده ترین مطالب
۰۶
اسفند ۹۳

باز 
من و تو 
و چادر خاکی به هم رسیدیم
کمی منتظر بمان
راهی می شوم شلمچه ...
امسال فاطمیه کنار تو
قرار می گیرم ...
باورکن به مادر قسم ...
.
.
.
یازهرا سلام الله علیها


ان شاءالله هفته آینده میرم جنوب ،دعاگوی همه دوستان خواهم بود

التماس دعا


موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۳/۱۲/۰۶
ترنم تنهایی

نظرات  (۴۵)

۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۸ مهدی شریفی
رنگ سال را انتخاب کردم
تشریف بیارید
تا همرنگ بشیم
پاسخ:
چشم برادر
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۸ مهدی شریفی
برای ام البکاء صفحه کلید را اذیت کردم
شد پنج خط
حالا شما به پنجه تان رنجشی عنایت کنید و به نوشته ی حقیر لطفی
در انتظار حضور پررنگ صبغة اللهی شما هستم

پاسخ:
  چشم حتما میخونم
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۴۰ سید مرتضی میر
خوش به حالتون خیلی التماس دعا مخصوصا دهلاویه من رو هم دعا کنید.
پاسخ:

اگه لایق باشم چشم حتما.

ان شا الله خیلی زود قسمت خودتون بشه

۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۳ مهدی شریفی
فهمیده ام حریصم
حالم دیدنی شده، خواستید ببینید حالم را
بیایید به mimshin.blog.ir
سلام من هم تازه برگشتم . . .

التماس دعا
پاسخ:

سلام زیارت قبول

محتاجیم

۰۹ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۴ علیرضا غفاری
محتاج دغا
پاسخ:
  مابیشتر
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۳۲ مهدی شریفی
یکی از نشانه های آخرالزمان را رونمایی کردم
پاسخ:
چشم سر میزنم
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۳ مهدی شریفی
سلام
از امروز تا شهادت حضرت زهرا (شهادت دوم) هر روز مطلبی از این مادر مکرمه رأس ساعت 08:08 صبح نوشته می شه و قرار داده می شه
دیگه جداگونه دعوتتون نمی کنم.
تشریف بیارید و از نظرات وانتقادات و پیشنهادتون بنده رو محروم نکنید
ضمناً اگه دوست داشتید به اونایی که دوست دارید اطلاع بدید
همین
یازهرا

پاسخ:

سلام

چشم حتما خدمت میرسم

۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۱۱ مهدی شریفی
سلام
تا شهادت دوم 08:08 با پست های مارانه به روزم
حتماً هر روز سر بزنید
مطلب امروز: به یاد قدیم جمله سازی کرده ام


این چند خطر هم بنا به حال امروز:
به گزارش خبرگزاری مادر نیوز
حال حضرت صدیقه رو به بهبود گزارش شده
گزارش ها حاکی از بهبودی نسبی حال ایشان دارد
گفتنی است ایشان ب شخصه در را برای همسرشان گشودند
ضمناً منبعی آگاه اعلام کرد که این بانوی مکرمه امروز به پخت نان مشغول خواهند بود
التماس دعا
دعا کنید که دعای مادر نگیرد

تشکر از سوزستان که ایده ی این خبر از آنجاست
پاسخ:

سلام

چشم .عالی بود

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۷ مهدی شریفی
با طنین اذان بلال صفحه ام گریه دار شده
لطفاً
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۱ مهدی شریفی
در جوار شهدا بودن را به قلم کشیدم
شما هم با مرکّب اشکتان تشریف بیارید
فقط آرام
میم شین
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۹ مهدی شریفی
تقصیر من نبود
ولی به هر حال روضه ی باز نوشتم
به این باغ سوخته سر بزنید
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۷ مهدی شریفی
سلام
آغازین روز هفته همساز با ساز شما، ان شاء الله
طبق عادت این روزها مطلبی از زهرای مرضیه نگاشته شده
البته امروز کمی تفاوت داره
قطره ای از فضائل حضرت زهرا، و شرح یکی از خطبه های حضرت امیر
به هر حال زخمتش رو به گوشتون بدید
به قول یکی از دوستان گوش رنجه کنید البته بعد ار قدم رنجه تون
یا علی
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۷ مهدی شریفی
سلام.
این دفعه سوال پرسیدم
اگه تشریف بیارید و جواب بدید من هم با قوت بیشتری ادامه می دم

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۱ علیرضا بیگدلی

باسلام

بروز هستم با عنوان :

آیا هاشمی رفسنجانی،موافق رهبری امام خامنه ایی بوده است؟

به آدرس:

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/12/17/h1312333

 

باتشکر

ایام فاطمیه تسلیت

فرهنگ پرواز

پاسخ:
سلام چشم سر میزنم
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۶ مهدی شریفی
دعوت با تأخیر
روز هجدهم اسفند رو با گردش دستاس شب کردم

دعوت با تعجیل
روز نوزدهم اسفند رو با مطلب معرفتی از حضرت محدثه در خدمتتون هستم
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۱۸ مهدی شریفی
سلام
دیروز نوشتم محدثه
امروز نوشتم محدثه
فرقشان یک کسره و فتحه است
تشریف بیارید
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۷ خادم الزهرا
قشنگ بود...
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۴ مهدی شریفی
سلام
من که خیلی ناراحتم از این که شهادت حضرت زهرا برسه و دیگه نتونم این طور بنویسم
(نکن ای صبح طلوع)
امروز هم مطلب معرفتیِ
تشریف بیارید
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۰ مهدی شریفی
سلام
قرار است اشک نوشته ها را درآورم
و امروز اشک لبخند را درآوردم.
لطفاً پرده ی اولش را امروز چشم رنجه کنید
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۵۲ مهدی شریفی
سلام
پرده ی دوم از لبخند مادرم را کشیدم
لطفاً اشک باران کنید میم شین را

(شاید این صحنه ی زندگی مادر اولین صحنه ای از مادرِ که تو ذهنم نقش بسته و مونده)
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۷ مهدی شریفی
سلام.
با یای نسبت صورتی نوشتم
منتظر حضور شما، من

۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۲ مهدی شریفی
سلام
مطبلم از کفم رفت
درخواستی از شما دارم
بیایید و خواسته ام را اجابت کنید
لطفاً اشکتان رو همراه خود بیاورید
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۴۲ مهدی شریفی
سلام
نماز در سر هجده ساله هم شکسته می شود؟
منتظر حضور شما هستم

(عمر نوشته های فاطمی م داره سر می رسه، دعا کنید دعای مادر نگیره)
پاسخ:
سلام چشم
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۵ میثم حسینی خو
اما میون این همه
شلمچه بیشتر از همه
گرفته بوی فاطمه
پاسخ:

ممنون از حضورتون

باافتخار لینک هم شدین

۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۴۹ میثم حسینی خو
روزگار عجیبیه!
شبِ اما به روزم.
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۵۱ مهدی شریفی
سلام.
وقتی به روزهای پایانی نزدیک می شویم
خودت بیا و ببین...
مؤمن با سلاح بیا
(سلاح مؤمن اشک اوست)
(سلاح مؤمن دعای اوست)
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۳۱ میثم حسینی خو
شما هم لینک شدین.
پاسخ:
ممنون از لطفتون
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۹ مهدی شریفی
سلام
ریاضی به کمک اشکم آمده
ریاضت بکشید و به میم شین بیاید و با نوشته ی ریاضی گونه م کمی اشکتان را رها کنید

(تو مادرا مهربون تر مادر حسینِ
شفیع ما روز محشر مادر حسینِ)
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۳ مهدی شریفی
سلام
اولین مطلب 93 میم شین حلالیت طلبی بود
و حالا رسید آخرین ان ها
روضه ای نوشتم از زبان خود خدا
تشریف بیارید
و این آخرین دعوت من درسال 93 است
اگر کمی بود، عذر
اگر بد بود، عذر
اگر حرفی بود، عذر
اگر و اگر و اگر عذر
دعا کنید که سر به راه شوم
پاسخ:
محتاجیم...
سلام
ما به جمهوری یازهرایی خود می نازیم
ورنه بی فاطمه که خطه ایران هیچ است

من هم مطلبی برای تبریک نوشتم
یا سلالة النبی
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۱۸ میثم حسینی خو
ممنون میشم اگه به سوالی که تو وبلاگم کردم جواب بدید.
پاسخ:
چشم
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۴۲ میثم حسینی خو
ممنون که سر زدی.
------------------------
ایام فاطمیه تسلیت.
پاسخ:

خواهش میکنم

همچنین

سلام
علی غمی نداشت آن زمان که کوهی داشت
نماز میت بانو عجب شکوهی داشت
شهادت مادرم تسلیت
و بالاخره بعد از چند روز لطف به قلم، سیر هشت و هشت دقیقه نوشتنم امروز به پایان رسید
خدا کند که مادر از بدترین دوستدارش این چند خط را قبول کند
لحظه ی پایانی را نوشت

حرف های دلم تمومی نداره
و حرف های دلم رو نمی تونم بگم
ولی اتفاقتی این ایام برام افتاد که ...
به هر حال سیر جدید از ساعت 01:30 بامداد فردا پنج فروردین شروع می شه
ادعای بزرگیِ برای من ولی تا اسفند 94 فقط از حضرت زهرا خواهم نوشت
ان شاء الله بتوانم
دعایم کنید که دستم به آسمان برسد
پاسخ:

سلام

ان شاء الله...محتاجیم به دعا

سلام
دیگه مثل سابق دعوتتون نمی کنم
هر موقع دوست داشتید سر بزنید
هر شب رأس ساعت 01:35 به روز می شم البته به شرط لطف حضرت زهرا
و ان شاء الله فقط با محوریت حضرت زهرا می نویسم
التماس دعا
پاسخ:

سلام چشم

محتاجیم

یا فاطمه الزهرا...
ان شاءالله سال خوبی داشته باشید در پناه حضرتش.

به روز هستیم

پاسخ:
ممنون همچنین
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۲۵ علیرضا سلیمانی
اگه نوکر حضرت زهرا هستی بیا سر برن
اگه نیستی هم سر بزن ضرر نمیکنی
پاسخ:
چشم

با مداحی های فاطمیه هیئت شریف یازهرا به روزیم
با مداحی های فاطمیه هیئت شریف یازهرا به روزیم
من عاشق عدد 13 هستم.
شما چطور؟
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۹ علیرضا سلیمانی
السلام علی المهدی
زمین که لطف ندارد از آسمان چه خبر؟
دلمون تنگ شده برای نوشته های شما
پاسخ:

ممنون از لطفتون

چشم وبمو به روزم می کنم

سلام به شما.
زیارتتون قبول...!

خوشحال میشم سر بزنید.ممنونم.
پاسخ:

سلام

ممنون از لطفتون

چشم

۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۶ دختری از تبار تسنیم ...
سلام و عرض ادب 
خوش به سعادتتون 
امسال جنوب قسمتم نشد...
توی این ماه عزیز خیلی دعام کنید...
به نام خدا

افتخار میکنم که چادری ام

:))
پاسخ:

 سلام

خدا رو شکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی