ترنم تنهایی

پربیننده ترین مطالب
۰۷
ارديبهشت ۹۳

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷
ترنم تنهایی

محمود دولت آبادی

نظرات  (۳۶)

۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۱۵ سارا (یک نابینای پر امید)
سلام دوست عزیز
اولین باره میام وبتون دارم مطالب رو میخونم
من از نابینایان وبلاگ نویس هستم دوست داری پیش ما هم بیا
من همیشه میام

پاسخ:
پاسخ:
سلام خوش اومدین.
چشم حتما سر میزنم.
سلامممنون از حضور سبزتون و تبریک روز معلم
در این شب خجسته براتون ارزوهای خوب دارمامیدوارم به تمامی ارزوهای خوبتون برسین

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
خیلی ممنون لطف دارید
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۲۲ منتظر بی قرار
سلام...
خیلی ممنووون که سرزدید بهم....
شما هم خیلی وب زیبایی دارین...
اگه با تبادل لینک موافقین بهم خبر بدین....
یازهرا(س)

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
لطف دارید.
لینک هم شدید.
سلام ..
خیلی ممنونم که آمدی به وبلاگ عارف .
موفق باشید ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم.
ممنون
با سلام:
سپاس از حضورتان در "اوج پرواز". از آشنایی با وبلاگ ارزشی شما خرسندم. در صورت تمایل به تبادل لینک اطلاع بدید تا با افتخار شما رو لینک کنیم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
لینک هم شدید.
درد را از هر طرف نوشتم درد بود
سلام،ممنون از حضورتون،مطلبتون عالی بود

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
با سلام: ضمن سپاس از حضورتان در "اوج پرواز" .شما هم با افتخار لینک شدید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
در کتاب چار فصل زندگی
صفحه ها پشت سرِ هم می روند

هر یک از این صفحه ها، یک لحظه اند

لحظه ها با شادی و غم می روند...

گریه، دل را آبیاری می کند

خنده، یعنی این که دل ها زنده است...

زندگی، ترکیب شادی با غم است

دوست می دارم من این پیوند را

گر چه می گویند: شادی بهتر است

دوست دارم گریه با لبخند را
نقطه آغاز تصمیم های بهتر؛ نقطه پایان تصمیم های بدتر است.




برایان تریسی
در شهر بودم دیدم هرکس به دنبال چیزی می دود :
یکی به دنبال پول...
یکی به دنبال چهره دلکش...
یکی به دنبال لحظه ای توجه چشمان هرزگرد...
یکی به دنبال نان...
یکی هم به به دنبال اتوبوسی ...!
اما دریغ ؛
دریغ...
دریغ که هیچکس دنبال خدا نبود....
ولی...
خدا به دنبال همه …


ممنون از حضورتون در عطر عفاف...
یا علی...
*اللهم عجل لولیک الفرج*


پاسخ:
پاسخ: خواهش میکنم
گویند کریم است و گنه می بخشد

گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم...
-------------------------------------------
سلام.با یه مطلب جدید منتظرتون هستم.
راستی از پنجشنبه یه چند روزی نیستم و اگه خدا بخواد و امام رضا(ع) بطلبه میرم پابوس آقا.حلال کنید.التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام چشم خدمت میرسم.
به سلامتی یادتون نره ماروهم دعاکنید.
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۵۲ ابوالحسن جعفری
درد هر هر طرف درده . درد سختی دل هاست .
ممنون که به بلاگ من سر زدید ممنون یا علی .

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام.ممنون از لطفتون.
اگه قابل باشم حتما دعاگوتون هستم

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم.
اختیار دارید.لطف میکنید
سلام...
دهانت را می بویم مبادا به کسی گفته باشی : "دوستت دارم"
از جملات زیبای زمان جوانی ماست...
یا علی مدد

پاسخ:
پاسخ:
سلام
سلام
جمله ی زیبایی ست ولی نمی دانم چرا هیچ گاه نتوانستم با دولت آبادی ارتباط برقرار کنم!

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خیلی زیبا بود!
ممنون که بهم سر زدی!

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۲۳ منتظر بی قرار
واقعا همین طوره...
سلام

ولی شهید مطهری که درد دین رو به من حالی کرد!
سلام
کلیدر رو خوندید ؟رمان خیلی قشنگیه؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام نه متاسفانه هنوز وقت نکردم
ولی حتما میخونمش.
سلام، ای چه جالب گفته اند...
اگر میشه درد را گفت نیمی از درد حل بود.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
سلام بزرگوار ... خدا قوت ...
خوشحال میشم به سنگر مجازی من هم سر بزنید ...
منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم ...
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام
چشم حتما خدمت میرسم
هیچکس تنها نیست ...
خدا ...

جالب بود
آتش بگیر نت که بفهمی چه میکشم
احساس سوختن به تماشا نمیشود!!
سلام
ممنون
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
سلام
ممنون
شما هم لینک شدید
یاحق

پاسخ:
پاسخ:
ممنون لطف کردین.
چون درد هر کس جداست. اگه دردها شبیه هم بود اونوقت میشد حالی کرد.
موفق باشید
تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

کسی به فکر شما نیست راست می گویم
جهان بدون تو خالسیت راست می گویم

اگرچه شهر برای شما چراغان است
برای کشتنتان نیزه هم فراوان است

من از سرودن شعر ظهور می ترسم
دوباره بیعت و بعدش عبور می ترسم

من از سیاهی شب های تار می گویم
من از خزان شدن این بهار می گویم

درون سینه ما عشق یخ زده آقا
تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا

کسی که با تو بماند به جانت آقا نیست
برای آمدن این جمعه هم مهیّا نیست

اللهم عجل لولیک الفرج
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۵:۲۱ میوندار هییت
و انگار هیچ کس هم نمیخواهد بداند و ببیند .....
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۵ ترک گندابی
سلام...
دم این دولت ابادی گرم...
یه کلیپ هست که محمود داره سیگار میکشه و دود و توتون سوختش میریزه روی علی جنتی وزیر فرهنگ :)

خوشحالم از حضور در وبلاگتون...

به ما هم سر بزنید با پای دل...

پاسخ:
پاسخ: سلام خدمت میرسم.
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۹ مظهرزیبایی
سلام بزرگوار ...
خـــــــــــــــــــــــدا قــــــــــــــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــــــــــ
با دسنوشته ای دیگر بروزم ...
منتظر انتقادات و پیشنهادات شما در این باره هستم ...
التماس دعا ...
هوالبصیر.

قال امیر المومنین علیه السلام :

… نسال الله منازل الشهداء و معایشه السّعداء و مرافقه الانبیاء.

حضرت امام علی علیه السلام فرمود :

از خداوند جایگاه شهیدان و زندگی با سعادتمندان و همراهی با پیامبران را طلب می کنم.

نهج البلاغه، خطبه23
خیلی [[اشکش]] را نگه می داشت، توی چشمش!!!

همسرش

فقط یکبار [[گریه اش]] را دید، وقتی [[امام]] رحلت کرد.
دوستش می گفت:

«ما که توی نماز [[قنوت]] می گیریم،

از [[خدا]]

می خواهیم که خیر [دنیا و آخرت] را به ما اعطا کند

و یا هر [حاجت] دیگری که برای خودمان باشد.

اما [[صیاد]] توی قنوتش هیچ چیزی برای خودش نمی خواست.

بارها می شنیدم که می گفت

اللهم الحفظ قائدنا الخامنه ای ..

[بلند] هم می گفت، از [ته دل] .
ای آنکه در نگاهت حجمی زنور داری

کی از مسیر کوچه قصد عبور داری؟



چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابی

ای آنکه در حجابت دریای نور داری



من غرق در گناهم، کی می کنی نگاهم؟

برعکس چشمهایم چشمی صبور داری



از پرده ها برون شد، سوز نهانی ما

کوک است ساز دلها، کی میل شور داری؟


در خواب دیده بودم، یک شب فروغ رویت

کی در سرای چشمم، قصد ظهور داری؟

اللهم عجل لولیک الفرج
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۳ مظهرزیبایی
سلام علیکم ... خدا قوت ...
هر کس به مهمانی می رود، سعی می کند لباس های تمیز و نظیف خود را به تن کند، مخصوصا اگر میزبان شخص بزرگی باشد. و اگر میزبان خدا باشد، قطعا باید بهترین لباس را پوشید.
حال باید در ماه میهمانی خدا چه لباسی را بپوشیم تا نزد او بهترین و نیکوترین لباس ها باشد؟
خداوند در قرآن کریم ما را راهنمایی کرده و فرموده است:
*یَا بَنِی آدَمَ قَدْ أَنزَلْنَا عَلَیْکُمْ لِبَاسًا یُوَارِی سَوْءَاتِکُمْ وَرِیشًا وَلِبَاسُ التَّقْوَیَ ذَلِکَ خَیْرٌ ذَلِکَ مِنْ آیَاتِ اللّهِ لَعَلَّهُمْ یَذَّکَّرُونَ* (1)
ای فرزندان آدم! همانا بر شما لباسی فرو فرستادیم تا هم زشتی های شما را بپوشاند وهم زیوری باشد، ولی بهترین لباس تقوا است، آن از نشانه‏ های خداست، باشد که آنان پند گیرند و متذکر شوند.
بهترین لباس تقوا است. آیا با چنین لباسی وارد مهمانی خدا شده ایم...؟!
سوره اعراف، آیه 26
بروزم بزرگوار تشریف بیارید ...
منتظر پیشنهادات سازنده شما هستم ...
التماس دعای فرج ...
چقدر قشنگ گفته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی