ترنم تنهایی

پربیننده ترین مطالب
۱۰
بهمن ۹۲
آه!که چقدر فاصله ما دور است

فکر می کنم هیچ وقت نرسی

ومن در کنار این دنیا تنها بمانم

وتو همیشه منظره من باشی

ودر پیش چشم های من،

در سینه ی چشم انداز من،

قبله ی نگاه من

وهیچ وقت نه در کنار چشم های من

هیچ وقت!

در این زاویه همواره تنها خواهم بود بی تو

تورا خواهم دید

وآنگاه چه بگویم

به یک نابینا،یک بیگانه،یک دور دست

که چه ها می بینم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۰
ترنم تنهایی

تنهایی

فاصله

نظرات  (۱)

webet nice
like ham dare
edame bede
khosham umd

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی