ترنم تنهایی

پربیننده ترین مطالب
۲۲
فروردين ۹۳
رئیس جمهور گرامی، من یک جوان جویای شغل می خواهم از یارانه انصراف بدهم برای کشورم برای آبادانی آن برای تخصیص این یارانه به بخش تولید و شکوفایی کشور. اما آیا شما از اسراف 7 میلیاردی تعویض دکراسیون و ساخت جکوزی و سونا و استخر در دفتر ریاست جمهوری انصراف می دهید؟

گفتم از یارانه انصراف بدهم برای آنکه شاید پول آن در راه ساخت بیمارستانی خرج شود. اما چرا خرج بیمارستانی کنیم که راه درمان را خودمان در آن بسته ایم؟ آخر بیش از 50 بیماری توسط غنی سازی 20 درصد معالجه و درمان می شود.

می خواهم از یارانه انصراف بدهم تا بخش اقتصاد و ساخت نیروگاه ها و کارخانه ها روند رو به رشد بگیرد اما این نیروگاه ها و کارخانه ها برای فعالیت نیاز به سوخت دارند که این سوخت در سال های نه چندان دور تمام خواهد شد و برای بقا نیاز به انرژی هسته ای دارند.

انصراف از یارانه به شرط انصراف از تعلیق غنی سازی

کمی اندیشیدم اگر از یارانه انصراف بدهم دولت می تواند از پول آن برای بهبود وضع کشاورزی کشور قدمی بردارد اما در اکثر کشور های دنیا برای رشد و شکوفایی کشاورزی از انرژی هسته ای استفاده می کنند و ما ...

پس آیا شما حاضرید از تعلیق غنی سازی 20 درصد انصراف بدهید؟ هرگاه شما از تعلیق غنی سازی 20 درصد انصراف بدهید بنده هم از گرفتن یارانه انصراف خواهم داد برای رشد و شکوفایی کشورم.


منبع:معبر سایبری فندرسک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۲
ترنم تنهایی

انصراف از یارانه

نظرات  (۴۱)

سلاااااااااااااام
بسیار زیباااااااااااااااااااااااااااا

پاسخ:
پاسخ:
سلام
سلام عسل با کلی پست جدید منتظرتم فقط نظر فراموش نشه
واقعا حرف زیبایی بود ... ممنون ...
سلام
دوست عزیزم
من زوج جوونی رو میشناسم
که تمام حقوقشونو میدن برای اجاره خونه
و با یارانه اوموراتشون رو میگذرونن
و خیلیای دیگه رو میشناسم که به شام شبشون محتاجن
من میترسم ماها همه انصراف بدیم
ولی بازم پول به اونا نرسه
و بازم بره توجیب ثروتمندا
سلام خیلی جالب بود
سلام
متاسفانه با تدبیر و امیدشون ، حاصل زحمات و خون خیلی از شهدا را زیر سوال بردند
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۳ معبر سایبری پسر زواره ای
سلام
از اینکه به وبلاگ ما آمدید و نظر گذاشتید
ممنونیم
یا علی
با تبادل لینک و لوگو موافقید؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم.
یازهرا
لینک هم شدید.
سلام و عرض ادب
تشکر از حضورتون موید باشید یاعلی
سلام دوست بزرگوار.وب بسیار زیبایی دارین.
با کمال افتخار لینکتون میکنم.
از حضورتون تو وبم سپاسگذارم و باز هم منتظر حضور گرمتون هستم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام .لطف دارین
ممنون.خواهش میکنم.
در کتاب چار فصل زندگی
صفحه ها پشت سرِ هم می روند

هر یک از این صفحه ها، یک لحظه اند

لحظه ها با شادی و غم می روند...

گریه، دل را آبیاری می کند

خنده، یعنی این که دل ها زنده است...

زندگی، ترکیب شادی با غم است

دوست می دارم من این پیوند را

گر چه می گویند: شادی بهتر است

دوست دارم گریه با لبخند را


"قیصر امین پور"
سلام علیکم
عاقبتتون بخیر ، درسته هزینه اشرافیگری بالاست ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
سلام خداقوت مطالبتون پربار و خوندنیه و وبتون پرطرفداره که بهتون احسنت میگم.
اگه موافق با تبادل لینک داشتین اطلاع بدین
من الله توفیق

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
لینک هم شدید.
سلام...ممنون از قدم رنجه تون...
الحق و انصاف که درخواست منطقی ایست.....
خدا از ما بگیرد ... هرآنچه که خدا را از ما میگیرد...
التماس دعا و منتظر قدم رنجه های بعدی شما...

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
سلام علیکم
اجرتان با خدا...

چه عرض کنم...

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
پاسخ: سلام
سلام بزرگوار... خدا قوت ...
بروزم خوشحال میشم سر بزنین ...
موفق باشید ...
التماس دعا ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
چشم حتما خدمت میرسم.
محتاجیم
سلام
همه گفتنیا رو شما گفتین!
خدا عاقبت همه بخیر کنه
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
سلام
خوبی؟
با "سرخ تر از شهید هیچ دستی در بهار گلی نکاشت" بروزم
تشریف بیاورید
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
چشم حتما میام.
آنکه با زندگی می سازد، زندگی را می بازد! با زندگی نساز، زندگی را بساز.
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۰۱ ★ ساخت ابزار صلواتی ★
سلام
ممنون از لطفتون
موفق باشید

حضرت فاطمه زهرا علیها سلام فرمودند :
آنچه‌ براى‌ زنان‌ نیکوست‌ این‌ است‌ که‌ ( بدون‌ ضرورت‌ ) مردان‌ نامحرم‌ را نبینند ،
و نامحرمان‌ نیز آنها را ننگرند .
(بحار الانوار ، ج‌ 37 ، ص‌ 69)

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
ممنون

سلام
عالی بود کیف کردم
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
یا علی
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۰۴:۴۱ معبر سایبری پسر زواره ای
سلام
با افتخار لینک شدید
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام لطف کردید
یا علی
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۰۲ ســرداران عشق
سلــام علیکم
خدا قوت
وبلاگ خیلی خوبی دارید
اگه میشه ما را با نام سرداران عشق لیـنک کنـید و بـه ما اطـلاع دهید تا شـما را لینک کنیم . . .
منتظر نظرات شما هستیم . . .
یـــــــــــــــــــا عـــــــلی

پاسخ:
پاسخ: سلام.ممنون
لطف دارید.
با افتخار لینک هم شدید.
یا علی
سلام. من واقعا انصراف میدم!

اگر زحمات هسته ای زیر پای دولتمردان له نشه!

اگر عقاید مسموم جنتی از ارشادمون پاک بشه!

اگر داس اعتدال کمی آهسته تر به ریشه ملت بخوره!

اگر ...
زندگی کتابی است پر ماجرا،
هیچ گاه آن را به خاطر یک ورقش دور نینداز ...
سلام شمام با افتخار لینک شدین با آرزوی همکاری بیشتر همسنگر.
من الله توفیق

پاسخ:
پاسخ:
سلام
لطف کردین.
سلام چه میترسیم که از یاران هم انصراف دهیم و پول جایی خارج از وعده ها خرج شود.
موفق باشید یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنونم که افتخار دادین به وبم سر زدین.
یاعلی.
روزهــــــــایـــم عــجیــبـــــــ دلـــگیــــــــرنــد
مــثــــل آن جــمــعــــه ای کــــه تــبــــــــ دارد
بـــــادل مـــــــن کـــمـــی مــــدارا کـــن …
بــــه خــــدا قلــــــــبــــــــــ هـــم عـصـبـــــ دارد !
هسته ای تعلیق شد.....ولی اشک های علیرضاوآرمیتا هنوزپاک نشده....
دلشان دست نوازش پدرمی خواهد......



بر آینه ی جمال داور صلوات / بر آبروی آل پیمبر صلوات

بر فاطمه ای که شد به شأنش نازل / از سوی خدا سوره کوثر صلوات

ولادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد
سلام شما هم لینک شدید با آرزوی همکاری بیشتر یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
وبلاگ خوب و سیاسی دارید:)
شما رو لینک کردم.
موفق باشید

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از لطفتون
سلام.

میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها) بر شما مبارک باد.
-------------------------
راستی حتما از این وبلاگ هم دیدن کنید:

http://www.saghiye-lab-teshne.blogfa.com/

ممنون از توجهتون

پاسخ:
پاسخ: سلام ممنون
چشم حتما.خواهش میکنم

۳۰ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۰۱ در انتظار یار
سلام علیکم
خسته نباشید . خدا قوت
عالی بود .
با مطلب جدیدی منتظر شما هستم . فعلا یا مهدی

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون
چشم خدمت میرسم.
سلام علیکم....

احســـــــــــــــــــــــــــــنت.....

راستی عیدتون مبارکــــــــــــــــــــــ......

منتظر حضورتونم.....

درپناه حق و امام رضاع...
یاعلی ع...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون .چشم خدمت میرسم
۳۱ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۵۵ عاشق کوهستان
7 میلیاردی !!!! شنیده بودیم ریخت و پاش این دولت در خصوص
تغییر و تعویض میزهای ریاست تا مشاورین و افراد مسن در اتاق فکرهای وزارتخانه ها تا حد 100 میلیون بوده ولی ...

خدایا از باقیمانده ی غیبت مولایمان صرف نظر بفرما ...
سلام
ممنون از حضورتون و دعوتتون
خیلی دوست دارم بهتون سر بزنم و بهم سر بزنید ولی عقاید سیاسی مون باهم فرق داره پس میام و می خونم ولی کامنت نمی ذارم .چون می ترسم دعوامون بشه
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم.
شما افتخار بدین تشریف بیاریدمن قول دعوا نشه!
سلام.با مطلبی به عنوان«خدایا، با تمام وجود غلط کردم» به روز هستم.
این مطلب خاطره ای است از یک سخنران که اتفاق عجیبی برایش رخ می دهد.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خدمت میرسم.
سلام
قرار شد کامنت بذارم ،امیدوارم دعوامون نشه.
1-شما از کدوم منبع معتبری این خبر اسراف 7 میلیاردی رو شنیدید؟اگه منبع تون رجا نیوز و ... باشه بهتون پیشنهاد می کنم عاقبتتون رو با دروغهای رجا نیوز خراب نکنید مثل بعضی ها که آخرتشون رو با دروغ های بی بی سی و صدای آمریکا خراب کردند .
2-تا اونجایی که من از برق می دونم سوخت هسته ای به هیچ وجه من الوجوه قرار نیست بتونه جای سوخت گازی رو در نیروگاه برق ایفا کنه.و اون استفاده ای که از انرژی هسته ای در تولید برق می شه 5%براش کافیه و نیازی به 20% نیست.
3-می شه واسه من توضیح بدید چطور می شه برای رشد کشاورزی از انرژی هسته ای استفاده کرد.در صورتی که بیشترین ضرر از انرژی هسته ای رو گیاهان و محصولات کشاورزی می بینند.
4-درآخر تاکیید می کنم خوب است سانتریفیوژ بچرخد در صورتی که چرخ اقتصاد مملکت نیز بچرخد. چرخش سانتریفیوژی که جلو چرخش چرخ اقتصاد مملکت رو بگیره به چه دردی می خوره؟
یا حق
سلام
ای کاش کامنتم رو تایید می کردید.
من با انرژی هسته ای مخالف نیستم.من می گم غنی سازی 5% اونچه رو که می خوایم رو بهمون می ده.غنی سازی 20% بیشتر برای به رخ کشیدن توان علمی مون ایجاد شده.
مثلا تو تولید برق ما نیاز به 5% داریم.الان هم نیروگاه بوشهر که فقط 20% از میزان برق تولیدی ش تو شبکه است از سوخت 5% استفاده می کنند. در ضمن ما تولید 20% رو کامل از بین نبردیم هر وقت دلمون بخواد دوباره می تونیم شروع کنیم.
ناراحتی من بیشتر از نشر اکاذیبی بود که صورت گرفته .شما با چشمان خودتون دیدید که اسراف 7 میلیاردی واسه سونا و جکوزی صورت گرفته؟ما ها نباید هر خبری رو که شنیدیم نشر کنیم .حضرت علی (ع) می فرمایند :بین حق و باطل که همون گوش و چشم هست 5 انگشت فاصله است.
اگه قراره باهم صحبت کنیم کامنت هام رو تایید کنید .اگه هم دوست ندارید کامنت بذارم بگید نذارم.من که از اول گفتم کامنت نمی ذارم شما خودتون اصرار کردید.
یا حق
سلام
ممنون که سرزدن
وب جالبی دارین لینکتون کردم که بیشتر بهتون سربزنم...

پاسخ:
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
لطف کردین شماهم لینک شدید.
دوست عزیز حق مسلم ما کار است مسکن است امکان ازدواج است حق مسلم ما انرژی هسته ای نیست که تا به حال بیشتر از آن که سود داشته است ضرر داشته است دولتمردان ما شما را با انرژی هسته ای فریب داده اند.

پاسخ:
پاسخ:
یعنی انرژی هسته ای اصلا به دردمون نمیخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی