ترنم تنهایی

پربیننده ترین مطالب
۱۰
بهمن ۹۲

 ای نامت از دل وجان،در همه جا به هر زبان جاری است

عطر پاک نفست سبزورهااز آسمان جاری است

نوریادت همه شب،در دل ماچو کهکشان جاری است

تونسیم خوش نفسی،من کویرخاروخسم

گر به فریادم نرسی،من چو مرغی در قفسم

توبامنی اما،من از خودم دورم

چوقطره از دریا،من از تو مهجورم

بایادت ای بهشت من،آتش دوزخ کجاست

عشق تودر سرشت من،با دل جان آشناست

چگونه فریادت نزنم ،چرا دم از یادت نزنم در اوج تنهایی

اگر زمین ویرانه شود،جهان همه بیگانه شود،تویی که بامایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۰
ترنم تنهایی

عشق دریا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی